zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Samsung Galaxy Beam Samsung Galaxy Beam

سامسونگ در اوایل هفته از تلفن جذاب Galaxy Beam که مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی است پرده برداری کرد. امروز نیز این تلفن را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به نمایش گذاشت. Beam مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن WVGA، سیستم عامل اندروید 2.3 و پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی است. اما نکته قابل توجه این تلفن، پروژکتور داخلی با کیفیت nHD است که ویدیو و تصاویر مربوط به آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

Galaxy Beam دارای یک ویدیو پروژکتور داخلی TI DLP با رزولوشن nHD یا 640 در 360 پیکسل است. شدت روشنایی این پروژکتور 15 Lumens است. Beam به باریکی Galaxy S II نیست اما این تلفن که حدود 12.5 میلی متر ضخامت دارد خیلی هم ضخیم به نظر نمی رسد.

 

Galaxy Beam مجهز به باتری 2000mAh (میلی آمپر ساعت) است. پروژکتور پیکو این تلفن همانند دیگر پروژکتورهای کوچک کیفیت خیلی خوبی ندارد. در واقع اگر در محیط روشن از آن استفاده کنید تقریبا هیچ چیز قابل تشخیص نیست اما در اتاق تاریک کیفیت آن قابل قبول است و می توان از آن برای نمایش پرزنتیشن و موارد مشابه استفاده نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:20 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 166
بازدید دیروز : 489
بازدید هفته : 703
بازدید ماه : 655
بازدید کل : 29937
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1